دانلود Tiny Troopers Zombies – بازی سربازان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Tiny Troopers Zombies – بازی سربازان
نوشته شده در سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 643
نویسنده : حسین

دانلود Tiny Troopers Zombies – بازی سربازان

Tiny Troopers Zombies نسخه جدیدی از سری بازی های سربازان کوچک از کمپانی Iceberg Interactive برای کامپیوتر است که با حجم و گرافیک مناسبی منتشر شده است. باری دیگر هدایت سربازان را در بازی به دست بگیرید و به یکی از موفق ترین گردان ها در ارتش تبدیل شوید تا امتیاز کسب کنید و با قدرت و روحیه بیشتری به نبرد با دشمنان و مخصوصا زامبی ها بپردازید!

Tiny Troopers Zombies دانلود Tiny Troopers Zombies   بازی سربازان

برای تشکیل گروه نیاز به انتخاب چند سرباز در رشته های رزمی متفاوتی دارید تا یک تیم تمام عیار برای مبارزه داشته باشید و از هر کدام در جای مشخصی بهره ببرید. این جنگجویان در بازی Tiny Troopers Zombies جان خود را برای رسیدن به اهدافتان می دهند اما اگر بتوانید سربازی را به طور سالم به مرحله بعدی برسانید، ترفیع درجه به او داده می شود. در این حالت سرعت عمل و شلیک او بهبود می یابد و به یک عامل کلیدی در ارتش تبدیل می شود.

 

همان طور که از نام این نسخه پیداست، انسان های زیادی به ویروس خطرناکی مبتلا شده اند و تعداد مرده های متحرک در بخش هایی از سرزمین بازی به بیش از حد انتظار رسیده اند. با وجود این که زامبی های Tiny Troopers Zombies دارای اسلحه نظامی نیستند، اما سرعت بالایی دارند و وقتی با یکدیگر به منطقه ای حمله می کنند، به سختی می توان با آن ها مقابله کرد، چون تعدادشان فوق العاده زیاد است و تجهیزات نظامی جوابگوی نابودسازی آن ها نیست پس باید زیرساخت های دفاعی را تحکیم بخشید و تعداد مبارزان را نیز به حد معقولی برسانید. در بازی Tiny Troopers Zombies وقتی که یک تیم تشکیل می دهید، می توانید تعدادی از نیرو ها را به عنوان گروه ویژه برای مواقع ضروری نگه دارید و مهارت های خاصی را به آن ها تعلیم و آموزش دهید تا قدرت بالاتری را نسبت به افراد معمولی داشته باشند.

حجم فایل : 72.05 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: برچسب‌ها: دانلود Tiny Troopers Zombies – بازی سربازان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: